Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2008 15:30 - Причините за появата на рака
Автор: lava Категория: Други   
Прочетен: 31834 Коментари: 30 Гласове:
0



Тежка тема. Наскоро синът ми ме помоли да му дам адреса на един билкар от Бургаско. Пазих го 3 години като SMS, а сега с ужас установих, че се е изтрил. Добре, че го бях преписала (с. Каменар, между Поморие и Каблешково. Димитър Куцаров, тел. 059683460).
Няколко дни след това заминах за Банско. Взех си книжка за четене и я глътнах за два дни. Така ме увлече, че не можах да я оставя. И там намерих пълно потвърждение на моето лично мнение за причините за тази болест. Ето какво е написал Мирзакарим Норбеков:

"Знаете ли откъде идват онкологичните болести?
Много години съм изследвал хора с рак - душевния им живот, житейските им ситуации - и мога най-отговорно да кажа: един от корените на тази страшна болест е непростена обида или обида към самия себе си, т.е. чувство за вина.
А знаете ли, че всеки човек за един ден хиляди пъти се разболява от рак и хиляди пъти оздравява?
Раковите клетки, т.е. погрешните, болните, враждебните към организма клетки, се раждат непрестанно. Но организмът веднага ги разпознава и ги пресреща с боен отряд клетки камикадзе, сиреч специални клетки, чиято задача е да го бранят. И те веднага овладяват положението.
Едни от тях са левкоцитите. Тези клетки извършват необходимото и загиват с чиста съвест. Но ако има пробив в имунитета...
Като железни материалисти вие все още не виждате връзка с обидата. Нали? Няма и да я видите, ако сте на мнение, че тялото живее отделно от своята основа - душата. Но те живеят заедно въпреки вашето незнание.
Затова на всяко състояние на душата ни отговарят абсолютно материални биохимични процеси във физиологията. Мисълта е материална! Чувството е материално!
И така, обидата, състоянието на недоволство, на потиснатост, на нелюбов предизвиква процеси, които рязко намаляват имунитета - защитните функции на организма. И тогава започва неудържимо размножаване на клетките нарушители.
Сега ясно ли ви е?"

Е, сега освен да ви пожелая никога да не ви се налага да се сблъсквате с тази тема, няма какво друго.
Но се надявам да се научите да прощавате и да освобождавате повече място в душите си за радостта и любовта.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - ...
04.05.2008 15:47
Поздрав за поста!
Към рака могат да бъдат присъединени и всички други болести. Всички започват от душата.
Затова душевния покой и хармонията, любовта и смирението, прощаването на себе си и на другите са най-добрата профилактика и най-доброто лекарство.
цитирай
2. lava - Благодаря!
04.05.2008 18:17
Ще се радвам, ако повече хора го осъзнаят.
Един мой дядо казваше: "докато сме млади даваме здраве за пари, а когато остареем даваме пари за здраве". Мислим, че здравето ни е даденост, нещо, което не можем да загубим. И не го ценим, не се грижим за него. Сещаме се, когато вече е късно.
А когато колата се преобърне, пътища много.
Исках да споделя с повече хора това. Че всичко е в наши ръце, че силата е в нас. Трябва да се учим на това всеки ден, да я познаем и да я използваме за свое добро.
цитирай
3. ugeen - Хмм, съвсем вярно е
04.05.2008 23:12
Ако не си добре - тялото ти ще се разболее. Просто това е начинът, по който се случват нещата.

Макар че понякога житейските ситуации са твърде тежки и не всеки успява да се справи.
Някои хора не намират сила и аз не мога да ги обвиня. Никога не знаеш през какво е минал другия човек. Едно такова изследване и осъзнаване на причините може да не е в състояние да им помогне да ги премахнат. И все пак..

Разбирането може и да е врата навън от насъбралата се вътрешно отрицателност, защото виждаш колко е безсмислена.
И как колкото и негативни хора да има и колкото и зле да ти влияят - ти си по-силният. Светлината е по-силна от мрака. Винаги. Само тя може да го победи. А ако приемеш отрицателността постоянно в себе си, никога няма да победиш.
Защото oще мрак не може да победи мрака, а само се слива с него накрая дори и в началото да е бил нещо друго.
Много е тъжно всичко това. И са наистина прекрасни хората, които успеят да се изправят колкото и зле да са били.
Мисълта ми беше и за помощта, че именно чрез себе си най-много можеш да помогнеш на хората, дори не толкова с информацията.. Самият начин, по който я казваш може да е изключително раздаване на сила, за този който може да я приеме. Когато (хора, които се обвиняват, не могат да простят огорчение на друг или на се си) видят, че има и друг начин на живеене и че има и хубав начин, по който да се чувстват - те сами ще го поискат. Сами ще поискат да тръгнат по пътя. Или поне ще им остане някъде в ума, че все пак има и друг път, това знание със самото си съществуване помага.

А пътят започва с това става човек се научи да си прости, само тогава може да прости и на другите хора (част от които правят изключително гадни неща, но само тогава може да бъде свободен, със ясното съзнание и за ужаса също), със ясното съзнание за доброто и злото. За това, че когато един човек под някаква форма постъпва нехуманно - това е слабост, той няма тази сила да постъпи човешки и не е някой, който може да те разстрои, защото е далеч под теб в нрасвтвено отношение. Но такива хора реално разстройват и понякога вменяват чувство за вина. А хората чувстващи вина никога не са спокойни, нито за миг. Както вътрешно треперят и хората, които не могат да простят на друг човек или на себе си.
То се преодолява това всеки ден, ако си бил наистина зле, важното е че трябва да разбереш, че има нещо което да трябва да преодолееш на първо време.
Оттам нататък стъпките са малки и са непрестанни. Нио вървиш към себе се, понякога е много тежко, понякога е леко и хубаво. Прегръдки от мен!

Aз пак се отнесох във философстване.. Просто ми се струваше като нещо, което трябва да кажа. Човек, който не знае за какво става дума няма да разбере и може би трябва да се радва.. Въпреки, че не знам дали късметът е по-ценен от знанието, макар натрупано по този начин - за мен не е. Но няма да започвам с философстването отначало :) Лека нощ сега.

Бъди все така силна. Хайде ще се видим скоро отворен човеко за любовта и радостта до :) Утре
цитирай
4. lava - :)))
05.05.2008 08:46
Понякога се притесняваш, че пишеш много дълги коментари. Мисля, че ти го казах: не е важно количеството, важно е качеството.
Удоволствието да те чете човек е толкова голямо, че няма шанс да му доскучае и да претупа текста. Защото ти си от редките случаи: говориш, когато имаш какво да кажеш. Много хора имат таланта да те заливат с порой от думи и да не казват нищо, само правят сътресение на въздуха.
Ти оставяш впечатлението, че само докосваш темата, а имаш още толкова много да кажеш. И лично на мен това безкрайно ми харесва. Радвам ти се и си давам сметка колко много хора (дори и на моята възраст) са останали с чувство за непълноценност, които съсипват живота си и вредят на хората около себе си. Въпрос на израстване. Което е лично дело.
Вчера слушах интервю с един високопоставен свещеник. На въпроса кой е най-големият грях, той отговори: отчаянието. В него няма любов и търсене на пътя. А няма ли вяра, няма нищо.
Толкова много теми за размисъл. Така, че няма шанс да спреш да философстваш. И моля те, когато имаш какво да казваш го казвай. Винаги някъде има едно страдащо сърце, което ще иска да те чуе и на което ще донесеш светлина.
Благодаря ти, че си такава, каквато си.
цитирай
5. анонимен - Норбеков...
06.05.2008 00:38
сигурно не знае,че от рак боледуват не само човеците.В Института по патология и паразитология в БАН има екипи,които се занимават само с рак предизвикан от определени вируси в/у мишки и други животни.Едва ли има жив организъм,в който да се извършва клетъчно деление и това деление да не може да тръгне в погрешна посока.От рак боледуват и растения.С тумори се раждат и бебета.Те пък кому не са простили...Извинявайте,трудно е човек да се удържи да не бъде саркастичен.
цитирай
6. lava - отговор на анонимен #5
06.05.2008 10:33
Съобщавате научен факт, нещо за което Ви благодаря. Освен това вярвам, че това, което казвате е абсолютната истина. Не усетих сарказъм в думите Ви, но щом казвате.
Написах този постинг, защото преди 3 години синът ми премина това изпитание - имаше рак. Здрав, млад, спортува, живее здравословно. Дойде му като гръм от ясно небе. Дойде след раздяла, която го нарани дълбоко. Това е. Вярвам, че това отключи болестта. И това не е в противоречие с вашите научни факти.
Има и още. Той пребори болестта за 40 дни, защото отново беше влюбен и имаше много позитивна мисъл. Дори не се наложи да се прави химиотерапия.
Миналата есен ме предаде най-добрата ми приятелка. Простих й, но ми трябваха няколко месеца, за да изчистя мисълта си от обидата. Заболя ме гърбът, на моменти ходех на буква Г. Небрежна съм и не отидох на лекар. Преди време забелязах, че вече не мисля за нея, а и спокойно приемам станалото. И бях започнала да ходя изправена и вече нищо не ме боли.
Аз вярвам, че нещата са свързани и нямам никакво намерение да Ви убеждавам в МОЯТА истина.
Да се докоснеш до друга гледна точка е повод за размисъл. Нещо, което Вие виждам отказвате. Това е Вашият избор.
Днес е хубав празник. Желая здраве и късмет на всички хора по света :)))

P.S. Норбеков твърди, че лошите емоции намаляват съпротивителните сили на организма (имунната система) и той става податлив на всякакви вируси, инфекции и други болести. Кои са тези вируси и как проникват в организма обяснихте Вие. Къде е тук противоречието и поводът за Вашия сарказъм?
Не виждам никакво противопоставяне на мненията и никакво противоречие.
Благодаря, че ме допълнихте. Късмет!
цитирай
7. анонимен - Много се радвам за вашия син. Поз...
06.05.2008 17:55
Много се радвам за вашия син.Познавам и други отървали се от злокобната болест.Напр.мой приятел(но той се предовери на късмета си и почина от нездравословен живот).Известният мореплавател сър Франсис Чичестър тръгва на поредното околосветско плаване с диагноза рак и с връща напълно здрав.Напълно съм съгласен с Норбеков за връзката м/у "лоши" емоции и съпротивителни сили.Не само той го твърди,а и сам съм го изпитал.Съмнявам се,обаче във връзката между прошка и здраве,освен ако това не причинява лична душевна травма.Най-малкото защото някои хора могат да бъдат наказани с прошка.Както Йехова е "простил" на Каин.И т.н. - аз съм философ и бърборко.Някой път трябва да напиша трактат варху прошката и вредата от нея...
цитирай
8. lava - :)))
06.05.2008 19:55
Ами напишете този трактат, не го отлагайте.
Предполагам, че отново има подмяна на съдържанието на една и съща дума.
Лукино Висконти доказа през 1965-7 г. колко вредна е добротата със своя филм "Роко и неговите братя".
Доброта - всеки я разбира по своему. Прошка - всеки има своя гледна точка, различна от тази на другите. Трябва най-напред да изясните какво разбирате под прошка и тогава защо сте против нея. Дълбока тема, може да се каже много по нея.
Ще ми бъде интересно да чуя различна от моята гледна точка.
Не съм веща в библейските текстове. Как Йехова е наказал Каин с прошка? Бихте ли пояснили?
цитирай
9. feminaslim2007 - Аз в последно време
06.05.2008 23:40
често попадам на различна литература, която е все посветена на тия неща. Към Норбеков, с когото съм на 100% съгласна, бих добавила и Кехоу, Силва и др. Общото при всички, което се набива на очи, е факта, че всички те наблягат на положителното мислене, емоции и т.н. , само тръгват по различни пътища, за да стигнат една и съща крайна цел - хармония между дух, душа и тяло, а от там и здраве. Но, пак казвам, всички до един, говорят за силата на позитивното мислене, нагласа към нещата, емоции т.н.
Поздрави за хубавия пост!
цитирай
10. lava - Благодаря за подкрепата
07.05.2008 13:22
Най-напред прочетох за това в "Диагностика на кармата" на руснака Лазарев. После същата гледна точка застъпи в своите книги Луиз Хей. Кехоу говори предимно за позитивното мислене, а Норбеков дава техники за преодоляване на болести, за духовно израстване и т.н. Всички те изграждат светоусещане и начин на мислене, които трудно се възприемат от строго научните умове, уповаващи се единствено на логиката. А и нашият атеизъм също пречи на много хора да видят неща, които не са видими с просто око и не могат да се усетят материално.
Възприемането на този мисловен модел е въпрос на личен избор.
Поздрави!
цитирай
11. dum - Напълно съгласен!
10.05.2008 18:59
Целувам ти ръка, лейди!
Прави място за радост и любов. И мисли само с хубави мисли за всеки човек. )
цитирай
12. анонимен - надежда
21.02.2009 18:19
Днес ходихме със съпругата ми при билкаря от Каменар.Даде ни билки за два месеца, които съпругата ми трябва да пие, откриха и кисти на щитовидната жлеза. Даде ни големи надежди-след два месеца ще разберем.
цитирай
13. lava - анонимен
21.02.2009 20:38
Стискам палци и ви желая успешно справяне с проблема. Сторете място на надеждата и прогонете лошите мисли :)))
цитирай
14. анонимен - отново за билките
07.05.2009 12:07
И аз ходих в с.Каменар.Взех билки и започнах да ги пия отскоро.Човекът ми каза истинската диагноза, за която моите приятели-лекари не говорят.
Рак е , естествено.На същата възраст преди години се разболя от рак и майка ми.С нея имаме сходни съдби и ранима душевност.Знам много за рака и психиката на болния, може би затова сега съм спокойна.
Поздравявам всички, които са изразили мнение по въпроса, че тази болест оглавява класацията на психо-соматичните болести.При тях водещ е дисбалансът на психическо и емоционално нива.Често, както е и при мен нещата се сгромолясват не само от силното чувство за вина и безпомощност, но от осъзнатата липса на любов, та дори и на елементарно човешко внимание.
Зная или по-скоро се досещам и за причините за това-най-голямата е завистта!!!Хората завиждат най-много когато те виждат усмихнат, макар и да не ти е до усмивки и когато се развиваш духовно и интелектуално, докато другите се чудят къде да ходят на почивки и какви нови и скъпи вещи да си купят.
Ще кажете - ами като си толкова наясно - защо страдаш и си позволила на болестта да те победи?
Ще бъдете прави, защото явно съм стигнала до онова толкова фундаментално разбиране за отчаянието.Мисля си , че трябва да си поставя нови смисли в живота, за които да се впия и да продължа да живея.Мили хора, четящи тези редове - пожелайте ми куража и късмета да го направя!!!
цитирай
15. ugeen - 14
08.05.2009 22:18
Пожелавам ти куража и късмета да се справиш!!!
Никога да не се предаваш, колкото и да е трудно.
И дано намериш многото необходима сила да не се влияеш от обществото и неговите болести.
Колкото и пъти човек да пада в отчаянеието, важното е да се опитва да се изправи, да не забравя кой е всъщност - и същността му да му дава сили.
Това е единственото, което има значение - да си верен на себе си. Да не забравяш същността си, която е свободна и красива като птица.. Независимо от това, което я заобикаля.
От сърце ти пожелавам да се справиш! Бъди силна!!!
цитирай
16. lava - Кураж!
09.05.2009 10:22
Лесно се дават съвети, но всеки сам трябва да си свърши работата.
Затова ти изпращам моята подкрепа и много, много любов.
Прошката е най-великото лекарство.
Покрай моя отдавнашен развод от гняв и обида направих бучки и на двете гърди и ми предписаха операция. Скоро след това ми попадна книгата 'ДИАГНОСТИКА НА КАРМАТА" на Лазарев. Тя тотално промени мисленето ми и ме преобрази. Успях да простя и да се успокоя. Скоро след това се прегледах и се оказа, че от бучките не е останала следа. Сега приемам това като нещо естествено, но тогава това за мен си беше направо чудо. След това преживях нови предателства, но ги посрещнах с любов и разбиране и изпращам редовно любов на тези, които ме предадоха.
Горе главата. Важно е да поискаш и да повярваш. След това ще можеш всичко. И започни много силно да обичаш себе си и да си простиш всички малки и по-големи грешки.
Не се вкопчвай в добрия изход, а освободи сърцето и мислите си от болеста. Мисли за себе си като за здрава.
И най-важното: не се надявай, а вярвай!
Обичам те и вярвам, че ще преодолееш болестта.
цитирай
17. анонимен - Благодарности
10.05.2009 20:01
Много ви благодаря за окуражаващите думи и топлото отношение!Чувствам вашата любов и непременно ще я запазя в себе си !Всичко е толкова хубаво и наистина ми вдъхва необходимата сила и кураж!
Бъдете и вие живи и здрави и дано добрината да ви се връща многократно!!!
Обичам ви и аз!
цитирай
18. анонимен - благодарности на бай Димитър Куцаров-с.Каменар
03.12.2009 22:34
Аз пих за четвърти път билките на бай Димитър против рак и благодарение на тях всички изследвания са ми в норма и аз самата се чувствам абсолютно здрава,като нормална и пълноценна жена.Много помагат,но трябва човек да вярва,че ракът е лечим и може да се справим с него.Моето заболяване ме направи по-добра,промени ме на 100 % в положителна насока и се чувствам безкрайно силна и независима.Трудно беше,но след всички отровни моменти идва и хубавото.Човек трябва да се бори и да вярва в себе си.Ракът не е всесилен,той е победим!
цитирай
19. анонимен - Благодаря
13.12.2009 20:10
Убедена съм,че съм най-младата сред вас!Незнаех нищо за тази коварна болест,но много се притесниявах.Да уточня,че баща ми е болния.Но след всичките мнения които прочетох тук,Разбрах едно- вяра!И ние бяхме при бай Димитър и взехме от чудните билки.Наложи ни се да вземем смелото и безотговорно решение- химоитерапия или билките и повярвахме на природата и бай Димитър! Желая късмет на всички и вяра!Бъдете силни и продължавайте да пишете за тези неща и да връщате вярата на хората
цитирай
20. lava - :)))
14.12.2009 20:38
Приятел в нужда се познава :))) Хубаво е да си помагаме, дори без да се познаваме.
Да имаме вяра, която дава надежда и да сме изпълнени с любов.
цитирай
21. анонимен - tva e laja
18.12.2009 15:59
gospodina ot s.Kamenar laje klentite si i negovite bilki sa falshivi i ne pomagat poneje ako tolkova sa bili efikasni jana mu i deteto mu 6tqha da sa o6te sred nas.......az sam negova klentka koqto e izmamil i bilkite mu vaob6te ne sa efikasni a sa savsem normalni koito mogat da se saberat v oblasta...taka 4e dragi 4itateli ne se lajete da vzimate ot negovite metodi i bilki az li4no sam go pose6tavala i vaob6te ne mi e pomognal no ne sam edinstvena poneje i mnogo moi poznati sa a sa6toto mnenie!
цитирай
22. анонимен - до 21
31.01.2010 20:44
Мога да кажа за бай Димитър че е страхотен лечител.И вие не го оплювайте така грозно защото явно не сте имали такива проблеми като нашите.Не ви ги и пожелавам защото само тогава може да се убедите в истиността на думите ми.
цитирай
23. анонимен - Аз искам да се разболея от рак!
14.04.2010 18:08
Аз искам да се разболея от рак и така, както четох поста - мисля, че може и да се случи. Не издържам на чувството за вина, недовлоството към света и към себе си - едва се сдържам от гневни сълзи в момента. Нямам смелост сама да отнема живота си - пък и не искам близките да ме обвиняват. Прекалено много чернилка отнесох в душата си, прекалено много аресия насочих срещу себе си. Не си вярвам в нищо, умрях наскоро- преди 5 години и оттогава всичко е "перде"- един живот БЕЗ ВЯРА , за пред другите, един живот пробит. Никой не ми е виновен - слабият ми характер ме провали, душевните ми недъзи ме съсипаха. Няма да издържа, ако трябва да живея до старост - аз и сега съжалявам за всичко, когато съм млад човек - какво остава за после? Животът ми не е лош - да ме прощават близките ми - но те могат и без мен - много ми дадоха - имам прекрасно семейство и го обичам страшно много, но мразя себе си ДО СМЪРТ - не ми остана и капка самоуважение, от огледалото ме гледа една разскапана сянка, която се усмихва на един друг свят... Нека това да е пресмъртното ми писмо - Когато умирам даже няма да поглеждам назад - аз не оставям нищо след себе си........самооо сълзи......
цитирай
24. анонимен - dimitar kucarov
25.07.2010 21:55
Predi dni bqh tam ostanah razo4arovan ot horata vav seloto kadeto e bil bai dimitar za sajalenie na centara mi kazaha 4e e po4inal i 4e nikoi ne se zanimava sas bilkite,no otidoh da proverq naistina bai dimitar e po4inal no sinana mu pradaljava negovata deinost i daje ima6e dosta hora no ve4e lekuva sas postavena lekarska diagnoza,a ne znam za6to tiq hora taka lajat 4e sa prekratili deinasta na dimitar kucarov.tralala_v_kipar@abv.bg
цитирай
25. анонимен - i o6te ne6to na znam za6to go krit...
25.07.2010 21:59
i o6te ne6to na znam za6to go kritikuvate i taka grozno kajete mi edin lekar koito da lekuva apsuliotno bez gre6ka toq 4ovek e vra6tal dosta hora kam jivota koito sa bili ispisani beznadejden slu4ai i izhvarlqni ot bolnicite i drugi tejki vatre6ni zabolqvaniq dori i zad granica e izvesten 6tom to razbrah za nego ot kiparski grajdanin ili ste nqkvi kat nego ili dosta mu zavijdaha 4e taka da govorqt
цитирай
26. анонимен - bilki za beliq drob
31.08.2010 21:10
iskax da zapi6a sqpruga si pri dimitar bilkaria ot s.kamenar ot inter. ne namerix telefon za vrqska molq ostavete edin telf nomer ili edin sms na nomer 0896454679 zada znaem toi dali 6te bqde priet iksame le4enie s bilkite vi na beliq drob ima rak s yvajenie (iglika)
цитирай
27. lava - тел. 059683460
01.09.2010 12:50
с. Каменар, между Поморие и Каблешково. Димитър Куцаров, тел. 059683460
Това е което имам, но наскоро чух, че бай Димитър вече не е жив. Дано има някой негов роднина или наследник, който да наследи делото му и да продължи да лекува с билките.
Желая Ви късмет!
цитирай
28. анонимен - za raka
10.09.2010 21:45
tova e ne6to elementarno no vajno koeto lekarite ni spestqvat predi i sled operaciq na tumorni obrazovaniq nqma za sega herurg ili ma6ina koqto da po4isti na 100 % tumornoto gnezdo ako tumara e bil v beliq drob sled godina moje bi sled dve na 70% procenta ot operiranite se poqvqva na drugi mesta .........
цитирай
29. анонимен - za dimitar kucarov
10.09.2010 21:49
ta toq dqdo bilkite mu naistina deistvat tuk tam popadnah na nqkoq kritika no toq 4ovek da ne e bog da moje da pomogne na vsi4ki vse edno nqkoi da mi kaje 4e lekarite sa bezgre6ni ot kakto go poznavam toq 4ovek pri lekar ne sam stapval za sajalenie na skoro e po4inal no sina mu prodaljava sas sa6tite recepti da pomaga na horta no samo s lekarska diagnoza
цитирай
30. анонимен - ................................
06.11.2010 12:29
анонимен написа:
gospodina ot s.Kamenar laje klentite si i negovite bilki sa falshivi i ne pomagat poneje ako tolkova sa bili efikasni jana mu i deteto mu 6tqha da sa o6te sred nas.......az sam negova klentka koqto e izmamil i bilkite mu vaob6te ne sa efikasni a sa savsem normalni koito mogat da se saberat v oblasta...taka 4e dragi 4itateli ne se lajete da vzimate ot negovite metodi i bilki az li4no sam go pose6tavala i vaob6te ne mi e pomognal no ne sam edinstvena poneje i mnogo moi poznati sa a sa6toto mnenie!

bilkite ngi nqma vav burgaski region az sam vnuka mu i otgovarqm za na4ina na smesite i za bilkite ako iskate 6te vi dam nomera i imena ot kade snabdqvam dqdo mi i ba6ta mi sas bilki i 4estno kazano pisna mi ot takiva hora bilkite ni lekuvat samo onko bolni kolkoto do baba mi ima 6e gangrena na kraka tq ne se saglasi da i otrejat kraka taka se razprostrani izcqloto tqlo ,4i4o mi se zarazi sas nai te6kata forma na lefkemiq pri darqvane na krav koiqto be6e otkrita vav posleden stadii
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1261210
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031